| A2D |
Օդանավակայանից դեպի դուռ |
| AEA |
Եվրոպական ավիաուղիներ ընկերության ասոցիացիան |
| Airline |
Կազմակերպություն, որը կազմավորում է օդանավեր ապրանքի բարձման և առաքման երկրների միջև |
| Airmail |
Տեղեկատվության արագ տրամադրում |
| Air Operator |
Օդանավերի գործունեությամբ զբաղվող ընկերություն |
| Airport-to-airport |
Տրանսպորտ բարձման վայրի օդանավակայանից մինչև բեռնաթափման վայրի օդանավակայան |
| Allotment |
Սահմանված ծավալ չվերթի/ օրվա համար |
| AOG |
Վայրէջք կատարած ինքնաթիռի վերանորոգման համար նախատեսված նյութեր |
| AP |
Օդանավակայան |
| ARR |
Ժամանում |
| ATA |
Օդային տրանսպորտի ասոցիացիա |
| ATA |
Ժամանման փաստացի ժամանակահատվածը |
| ATD |
Տեղափոխման փաստացի ժամանակահատվածը |
| Authorisation |
Հանձնաժողով նշանակված որոշակի անձի կամ մարմնի համար այլ անձի կամ մարմնի անունից հանդես գալու համար. անձը կամ մարմինը կարող են թույլատրվել, օրինակ, տրամադրել օդային ավիաբեռնագրեր կամ հավաքել բեռներ |
| AVI |
Կենդանի կենդանի(ներ) |
| AWB |
Ավիաբեռնագիր |
| Backlog |
Այն ապրանքների քանակը, որոնք դեռևս պետք է առաքվեն կամ ընդունվեն, և որի համար նախատեսված կամ համաձայնեցված ժամկետը լրացել է |
| BAG |
Ուղեբեռ |
| Belly |
Օդանավի բեռնատարային ստորին տախտակամած |
| BIG |
Ստանդարտից դուրս չափսեր ունեցող բեռ |
| Blocked-space agreement |
Ավիաընկերությամբ մեկ կամ ավելի թռիչքի / ամսաթվի համադրությունների ժամանակ տարածքի համար շարունակական վերապահում (տեղաբաշխում) |
| Bonded Goods |
Այն ապրանքները, որոնց մաքսատուրքը դեռ չի վճարվել, և որոնք գտնվում են մաքսային հսկողության տակ, ինչպես կարգն է պահվում են տրանզիտային պահեստում: |
| Bonded warehouse |
Մաքսային տուրք չվճարված ապրանքների համար պահեստավորումը, պահեստի սեփականատերը պարտավոր է ապահովել պարտատոմսեր (հաճախ բանկային երաշխիքի կամ հիփոթեքի տեսքով) մաքսային մարմիններին` որպես պարտականությունների համար ապահովություն, որը հաճախորդի կողմից չի կարող վճարվել |
| Booking |
Պահպանման հարցում` օդանավի մեջ տեղի/օրվա համար, հաստատված ավիաընկերության կողմից |
| Break Bulk Agent |
Բեռնափոխադրողը կրում է պատասխանատվություն` հոգ տանելով բեռների վերափաթեթվորման և թռիչքից հետո ապրանքների տեսակավորելու մասին |
| Breakdown List |
Մի համախմբման ընթացքում իրականացվող առաքումների ցանկը |
| Broker |
Անձը, որը հանդես է գալիս որպես գործակալ կամ միջնորդ, պայմանագրերի շուրջ բանակցություններում |
| Bulk Cargo |
Ազատ բեռ, որը չի պալետավորվել |
| Cargo Aircraft |
Ինքնաթիռ, որը կառուցվել է միայն բեռների տեղափոխում իրականացնելու նպատակով |
| Cargo assembly |
Փաթեթների առանձին ընդունումը և դրանց պահումը, հետագայում ուղարկելու համար, որպես մեկ խմբաքանակ |
| Cargo disassembly |
Հետագա բաշխման համար բեռի մաս կազմող մեկ կամ մի քանի ծանրոցների կամ փաթեթների բաժանումը, ընդմիջումից հետո |
| Carriage |
Տրանսպորտ, բեռների տեղափոխման գործընթացը մի կետից մյուսը |
| Carrier |
Ապրանքների տեղափոխման համար պատասխանատու կողմը մեկ կետից մյուսը. կարող է լինել, օրինակ, ավիաընկերությունը կամ փոխանցողը |
| CASS |
Բեռների հաշիվների կարգավորման համակարգ |
| CAO |
Միայն բեռնատար ինքնաթիռ |
| CC |
Հավաքագրման վճարներ. վճարել ապրանքի հավաքման պահին |
| CCS |
Տեղեկատվական համակարգ, որը միավորում է կապը օդային բեռնատարների միջև օդանավակայանում |
| Certificate of Origin |
Ապրանքի բնօրինակ արտադրանքի երկիրը հաստատող վկայագիր, օգտագործվում են մաքսային հայտարարագրման նպատակներով |
| Charges collect |
Ծախսեր, որոնք նշված են ավիաբեռնագրում, և պետք է վճարվի ստացողի կողմից |
| Charges prepaid |
Ծախսեր, որոնք նշված են ավիաբեռնագրում, և պետք է վճարվի մատակարարի կողմից |
| Claim |
Գրավոր բողոք, փոխադրողի կողմից տրանսպորտային փոխադրման պայմանագրի կատարման վերաբերյալ`զուգորդված ֆինանսական փոխհատուցման պահանջով |
| Classifying |
Մաքսային հայտարարագրի գործընթացի մաս հանդիսացող ապրանքների ներմուծման ճիշտ դասակարգման համարը |
| CLR |
Պարզ |
| CNEE |
Ապրանք ստացող |
| COLL |
Հավաքագրում |
| COMAT |
Ընկերության նյութ (ոչ եկամտաբեր բեռներ) |
| Combi |
Combi ինքնաթիռը, որը միավորում է ուղևորների և բեռների տրանսպորտը հիմնական տախտակի վրա |
| Commodity |
Ապրանքների տեսակների ցուցում; ապրանքները կոդավորված են համակարգի համաձայն |
| Commodity code |
Կոդ, որն օգտագործվում է Հարմոնիզացված համակարգում, ապրանքի դասակարգման համար, որոնք առավելապես արտադրվում և վաճառվում են |
| Complaint |
Պաշտոնական հայտարարություն պատվիրատուից դեպի փոխադրողին, իր դժգոհության մասին, ծառայության մատուցողի ծառայության կամ գործունեության մասին |
| Consignee |
Անձը կամ ընկերությունը, որը ֆիզիկապես և վարչականորեն պատասխանատու է վերջնական առաքման ժամանակ ապրանքների ընդունման համար |
| Consolidation |
Մի քանի տեղափոխվող բեռների հավաքագրում, որոնք պատկանում են տարբեր մատակարարների և ունեն տարբեր վերջնական ստացողներ, և որոնք պետք է վայրէջք կատարեն մեկ վայրում |
| Consolidation Manifest |
Մի համախմբման ընթացքում իրականացվող առաքումների ցանկ |
| Consolidation Rates |
Սակագներ, որոնք ներկայացված են բեռնափոխադրողի կողմից |
| Consolidator |
Այն առաքումները, որոնք պատկանում են տարբեր փոխադրողներին մեկ ուղղությամբ կամ տարածքով մեկնելիս թռիչքից առաջ բաժանվում է բեռնափոխադրողի կողմից, որպեսզի թռիչքից հետո բեռները տրամադրվեն մի քանի ստացողներին |
| Courier |
Ընկերությունը, որը տեղափոխում է ծրարներ և ծանրոցներ մինչև 75 կգ քաշով դռնից դուռ, Օդային տրանսպորտը, որպես կանոն, փոխանցվում է ավիաընկերություններին |
| Courier Rates |
Սակագները տրամադրված սուրհանդակի կողմից |
| CPTY |
Տարողունակությունը |
| CRN |
Մաքսային թույլտվության գրություն |
| Customs Agent / Broker (Certified) |
Կողմը, արտոնագրված մաքսային ձևակերպման գործընթացը կազմավորելու համար ներմուծողների / արտահանողների անունից |
| Customs invoice |
Հաշիվ-ապրանքագիր ներկրման նպատակների համար (մաքսային և վիճակագրություն), նշելով առևտրային գները, ավելացնելով փոխադրման, ապահովագրման, փաթեթավորման և այլ ծախսերը, առաքման և վճարման պայմանները |
| Customs value |
Ներմուծվող ապրանքների արժեքները ներկրման հայտարարագրի համար (մաքսային և վիճակագրական) |
| D2A |
Դռնից դեպի օդանավակայան |
| D2D |
Դռնից դուռ |
| Dangerous Goods |
Ապրանքները, որոնք կարող են վտանգավոր լինել առողջության, թռիչքի անվտանգության կամ նյութերի համար |
| DAP |
A C2K- ի հիմնական կատարողականության ցուցիչ. DAP = առաքված ինչպես խոստացված է (NFD լիարժեք և ժամանակի կարգավիճակի ձեռքբերում) |
| DEP |
A C2K հեռավորությունը: DEP = բեռները և փաստաթղթերը մեկնում են բարձվող օդանավակայանից |
| DEPT |
Բաժին |
| DG |
Վտանգավոր ապրանքներ |
| DGR |
Վտանգավոր ապրանքների կանոնակարգեր |
| Dimensional Weight (Conversion) |
Փոխադրման ոլորտի կողմից ընդունված հայեցակարգը, որը ամբողջ աշխարհում ընդունվում է որպես միասնական միջոց նվազագույն գանձման համար խորանարդ տարածքում, որը փաթեթը զբաղեցնում է, ծավալը վերածվում է (ավելի ծանր) քաշի / գների |
| DIMS |
Չափսեր |
| DIP |
Պաշտոնական էլ. Հասցե |
| DLV |
Առաքում |
| DOCS |
Փաստաթուղթ(եր), փաստաթղթավորում |
| Domestic transport |
Տրանսպորտ երկրի ներսում |
| Door-to-door |
Փոխադրում է սկզբնական մատակարարի տան հասցեից մինչև բեռների վերջնական ստացողների տան հասցեները |
| Duty |
Ներմուծվող ապրանքների հարկը, որոնք ներմուծվում են մեկ այլ երկրից |
| EDI |
էլեկտրոնային տվյալների փոխանակում |
| EDIFACT |
Էլեկտրոնային տվյալների փոխանակման աշխատակազմի, առևտրի և տրանսպորտի համար; հատուկ արձանագրություն ԷՏՓ |
| e-Freight |
IATA- ի էլեկտրոնային բեռների փաստաթղթերի նախագիծը; e-Freight- ի նպատակն է փաստաթուղթը վերցնել օդային բեռնափոխադրումների ցանցից և գործընթացից, փոխարինել այն ավելի էժան, ավելի ճշգրիտ և հուսալի էլեկտրոնային հաղորդագրությունների միջոցով, IATA- ի աջակցությամբ, նախագիծը հանդիսանում է արդյունաբերական նախաձեռնություն, որը ներառում է իր մեջ փոխադրողների, բեռնափոխադրողների, տեղային աշխատողների, փոխադրողների և մաքսային մարմինների: |
| Electronic Data Interchange |
Էլեկտրոնային տվյալների փոխանակումը, որը կազմված է համաձայնեցված արձանագրությամբ տարբեր կողմերի միջև ավտոմատացված տեղեկատվական համակարգի համար |
| Embargo |
Որոշ ապրանքատեսակների վրա դրված էմբարգոն նշանակում է, որ այդ ապրանքները թռիչքի անվտանգության նկատառումներով չեն տեղափոխվի ավիաընկերության միջոցով |
| Equipment |
Նյութեր, որոնք անհրաժեշտ են մշակման կամ բեռների փոխադրման համար |
| ESC |
Եվրոպական փոխադրողների խորհուրդը |
| ETA |
Ժամանման մոտավոր ժամանակահատված |
| ETD |
Մեկնման մոտավոր ժամանակահատված |
| Expediting |
Ապրանքների տեղափոխում (ավելի արագ սովորական տևողությունից) |
| Expeditor |
Բեռնափոխադրող |
| FAK |
Բոլոր տեսակների փոխադրումներ |
| FAK-Rates |
Տրանսպորտային բոլոր տեսակների արժեքներ |
| FAP |
A C2K- ի հիմնական կատարողական ցուցիչ. FAP = Կատարվում է ինչպես պլանավորված (ամբողջական առաքումը արդեն ճանապարհին է մինչ վերջին պլանավորված թռիչքը կամ դրանից հետո, որը նախատեսված է առավելագույնը 12 ժամ ուշացումով) |
| FCL |
Ամբողջական բեռնարկղի բարձում |
| FDCA |
Գտնված բեռ |
| FFM |
Բեռների փոխադրման ուղերձ (էլեկտրոնային)) |
| FIATA |
Միջազգային բեռնափոխադրումների ասոցիացիաների ֆեդերացիա |
| FLT |
Թռիչք |
| Forwarder |
Ընկերություն, որը մասնագիտացված է տրամադրել դռնից մինչև օդանավակայան տրանսպորտ, կազմակերպել օդային տրանսպորտ օդանավակայանից մինչև դուռը տեղափոխում այն ծանրոցների համար, որոնց քաշը > 75 կգ, կամ ինչ-որ այլ բան, որը հնարավոր է տեղավորել ինքնաթիռում, Օդային տրանսպորտը, որպես կանոն, ավիաընկերությունների աութսորսինգից է բխում, իսկ երբեմն էլ նաև շահագործողների օդանավերի կամ չարտերային ընկերություններից |
| Forwarder network |
Ամբողջ աշխարհում գոյություն ունեցող տարբեր փոքր և միջին բեռնափոխադրող ընկերությունների ցանց, որոնք աշխատում են միասին |
| Freighter |
Ինքնաթիռ` կառուցված միայն բեռների տեղափոխումը իրականացնելու նպատակով |
| FSU |
Բեռների կարգավիճակի թարմացում |
| Fuel surcharge |
Լրացուցիչ ծախս, որը ավելացվում է վառելիքի ծախսը հոգալու համար, որը ընդհանուր առմամբ որոշակի ցուցանիշ ունի |
| Full charter |
Օրվա օդանավերի լիարժեք ծավալի կամ թռիչքի / վարձավճարի տրամադրում |
| Full Container Load |
Բեռնարկղը լիովին բեռնված է մեկ կողմին պատկանող ապրանքներով |
| Full freighter |
Ինքնաթիռ կառուցված միայն բեռների տեղափոխումը իրականացնելու նպատակով |
| FWB |
Էլեկտրոնային ավիաբեռնագրի հաղորդագրություն
Միաժամանակ C2K- ի. FWB = առաքումը հաստատված է ավիաընկերության կողմից, էլեկտրոնային ավիաբեռնագիրը կազմավորվում է գործակալի կողմից; սա ստեղծում է այսպես կոչված երթուղային քարտեզ C2K- ում, որտեղ որ բոլոր քայլերը կատարվում են |
| FYI |
Ձեր տեղեկատվության համար |
| General Cargo Rates |
Սակագները բոլոր տեսակի բեռների, որոնք չեն վերաբերում որոշակի տարբեռվող կատեգորիայի մշակման և / կամ սակագնի |
| GSA |
Գլխավոր գործակալ |
| GSF |
Ընդհանուր ֆոռում նախատեսված մատակարարների համար |
| Handling Agent |
Ավիաընկերության համար բեռնաթափման և / կամ պահեստային բեռնափոխադրումների գործառույթ իրականացնող գործակալը |
| Harmonised System |
Թվային բազմանշանակ համակարգ է, որը մշակված է բեռների դասակարդման համար, բաղկացած է 6 նիշից, որը ներառում է մոտ 5000 բեռների կամ բեռների խմբերի նկարագրում, ամենաշատ արտադրվող և վաճառվող ապրանքների համար, որոնք նախատեսված են մաքսային նպատակներով, բայց կարող են օգտագործվել նաև վիճակագրական, տրանսպորտային նպատակներով, արտահանման, ներմուծման և արտադրության ոլորտներում; HS- ի մասին միջազգային կոնվենցիան ստեղծվել է 1983 թ. Համաշխարհային մաքսային կազմակերպության հովանու ներքո |