Հետաքրքիր է իմանալ։ Ծովային բեռնափոխադրումներ

Ծովային բեռնափոխադրումներ

Ծովային բեռնափոխադրումը շատ երկար ժամանակ օգտագործվել է ապրանքներ տեղափոխելու և մարդկանց երկար հեռավորությունների վրա տեղափոխելու համար: Ծովային փոխադրումները կազմում են համաշխարհային բեռնափոխադրումների մոտ 60%-ը։ Սա նշանակում է, որ չնայած ապրանքների տեղափոխման այս մեթոդի դարավոր գոյությանը, այն չի կորցրել իր արդիականությունը, քանի որ ունի մի շարք առավելություններ, որոնց մասին կխոսենք այս հոդվածում։ Դուք նաև կիմանաք՝ ինչու է ծովային փոխադրումն այդքան տարածված, ինչ առանձնահատկություններ ունի բեռների առաքման այս եղանակը, ինչ դրական և բացասական կողմեր ​​ունի, ինչ պահանջներ պետք է կատարեն ծովային բեռնափոխադրումներով զբաղվող ընկերությունները:Hand drawn container ship

Ծովային ճանապարհով ապրանքների տեղափոխման վիճակագրություն.

Ի՞նչն է պատճառը, որ բեռների ծովային կոնտեյներային փոխադրումը չի կորցնում իր արդիականությունը։ Ինչո՞ւ, չնայած նավթի տեղափոխման համար խողովակաշարերի ցանցի կառուցմանը, այն դեռ բավականին հաճախ է փոխադրվում ծովով: Ծովային բեռնափոխադրումների արդիականությունը ժամանակակից աշխարհում հաստատվում է հետևյալ վիճակագրությամբ.

Տարբեր տեսակի և տեսակների ծովային բեռնափոխադրումները կազմում են համաշխարհային բեռնափոխադրումների ընդհանուր 60%-ը։

Եթե ​​ծովով բեռնափոխադրումների համաշխարհային տվյալներին ավելացնենք ծովային բեռնափոխադրումների մասին տվյալները, ապա կստանանք համաշխարհային շրջանառության մոտ 90%-ը։

Արդյունաբերական բոլոր առաջատար երկրները որպես հիմնական օգտագործում են բեռնափոխադրումների ծովային մեթոդը (Ճապոնիա, ԱՄՆ, Չինաստան)։ Որոշ երկրների համար ծովային փոխադրումները բեռնափոխադրման միակ եղանակն են։ Կան երկրներ, որոնց համար ծովային բեռնափոխադրումները առաջատար տնտեսական ոլորտ են (օրինակ՝ Ճապոնիան և Նոր Զելանդիան)։ Աշխարհի երկրների մեծ մասն ունի ելք դեպի ծով, ինչը շատ երկրների համար ծովով ապրանքների առաքումը շատ հարմար է դարձնում։

Որո՞նք են ծովային բեռնափոխադրումների անկասկած առավելություններն ու թերությունները:

Այսպիսով, որո՞նք են բեռները ծովով տեղափոխելու առավելությունները: Եթե ​​համեմատենք ցամաքային, օդային և ջրային բեռների տեղափոխման արժեքը, ապա վերջինս զգալիորեն հաղթում է։ Ծովային բեռնափոխադրումները բեռների առաքման համեմատաբար էժան միջոց են: Ժամանակակից աշխարհում ծովային նավերն ունեն տպավորիչ կրողունակություն և հզորություն: Որքան շատ բեռ կարող է փոխադրել նավը, այնքան ավելի էժան է նրա առաքման արժեքը:

Ո՛չ ցամաքային, ո՛չ օդային տրանսպորտը չեն կարող համեմատվել ծովային նավերի հետ՝ ընդարձակությամբ և կրողունակությամբ։ Այդ իսկ պատճառով մեծ ծավալի բեռների համար շարժման և առաքման ծովային ուղին ամենաեկամտաբերն է, հարմարն ու տրամաբանականը։ Բեռնատար նավերի համար մշակվել են միասնական ստանդարտներ և նորմեր, որոնց համաձայն դրանք նախագծված են։ Սա թույլ է տալիս ավելի արագ բեռնել և բեռնաթափել նավահանգիստներում:

Տարբեր տեսակի բեռների համար կա ծովային բեռնարկղերի լայն տեսականի։ Այս բազմազանությունը թույլ է տալիս մեզ ցանկացած բեռ առաքել ծովով անվտանգ և առողջ, ինչը միշտ չէ, որ հնարավոր է առաքման այլ տեսակների դեպքում: Մայրցամաքների միջև ապրանքների փոխադրման համար ծովային ճանապարհը ամենահարմար, ամենաարագ և ամենաարդյունավետն է:

Չնայած առավելությունների տպավորիչ ցանկին, ծովային բեռնափոխադրումն ունի նաև իր թերությունները, մասնավորապես՝ բեռնման և բեռնաթափման գործընթացը, չնայած տեխնիկական նորամուծություններին և խոհունությանը, դեռևս բավականին բարդ է և պահանջում է արժանապատիվ ժամանակ: Հարկ է նշել, որ ցանկացած բեռնում և բեռնաթափում միշտ էլ դանդաղ և բարդ գործընթաց է, ոչ միայն ծովային տրանսպորտի դեպքում։ Ծովային բեռնափոխադրումները արագությամբ զիջում են տրանսպորտի որոշ այլ տեսակների։ Օրինակ՝ օդային ճանապարհով բեռների առաքումն ավելի արագ կլինի։

Aerial side view of smart cargo ship carrying container from custom container depot go to ocean concept freight shipping by ship service on blue sky backgroundԾովահենները միֆ չեն

Ժամանակակից աշխարհում ծովահենների կողմից ծովային բեռների համար դեռ վտանգ կա: Ծովային բեռնափոխադրումները ինքնին բավականին խնայող են, սակայն ժամանակակից տեխնիկական միջոցներով հագեցած խոշոր բեռնատար նավերի կառուցումը հսկայական ներդրումներ է պահանջում։ Ապրանքների տեղաշարժի ծովային երթուղին ենթակա է կանոնների մեծ փաթեթի, որոնց կատարումը խստորեն պարտադիր է։

Ինչպես տեսնում ենք, ծովային բեռնափոխադրումները ունեն մի շարք առանձնահատկություններ և թերություններ: Չնայած մի շարք թերություններին, մեր կարծիքով, ծովով ապրանքների առաքման առավելությունները գերազանցում են դրանց։

Ի՞նչ ապրանքներ են փոխադրվում ծովով:

Բեռների շատ տեսակներ տեղափոխվում են ծովային ճանապարհով, ստորև կխոսենք ամենատարածվածների մասին: Սկզբից ներկայացնենք ծովային բեռնափոխադրումների մեկ այլ դասակարգում.

Ներքին ծովային  բեռնափոխադրումներ
Միջազգային ծովային  բեռնափոխադրումներ

Կոնտեյներների ծովային առաքումը, որն արժե շատ ավելի քիչ, քան նույն բեռը օդային ճանապարհով առաքելը, աներևակայելի տարածված է:

Ծովային ճանապարհով առաքվում է հետևյալ պարենային ապրանքները (և ոչ միայն) մեծաքանակ (ձավարեղեն, հացահատիկ, ածուխ, քարեր)
Հեղուկ տեսակի բեռներ (նավթ, յուղեր, քիմիական հումք)
Մեծ չափերի փոխադրումներ (ավտոմեքենաներ և այլն)
Գրեթե ցանկացած տեսակի բեռների կոնտեյներային փոխադրումներ.

Իրականում ամեն ինչ կարելի է առաքել ծովով, բացի արագ փչացող ապրանքներից։

Ծովային բեռների բեռնարկղային փոխադրումների դասակարգում

Կոնտեյները ամբողջությամբ բեռնված է և ուղարկվել է մեկ պատվիրատուի
Հավաքական բեռնափոխադրում։ Բեռնարկղեր տարբեր առաքիչների ապրանքների փոքր խմբաքանակներով (այդպիսի բեռնարկղերը հայտնի են Չինաստանից մանրածախ ապրանքներ ուղարկելու համար):

Ծովային բեռնափոխադրումների նավերի տեսակները.container operation in port series

Կան տարբեր տեսակի ծովային նավեր, յուրաքանչյուր տեսակ հարմար է որոշակի բեռ տեղափոխելու կամ որոշակի հեռավորության վրա փոխադրելու համար։ Ծովային բեռնափոխադրումներն իրականացվում են ոչ միայն ծովային, այլ նաև ծովային + գետով։ Նման դեպքերում օգտագործվում են հատուկ անոթներ։ Առանձնացվում են ծովային բեռնափոխադրումների հետևյալ տեսակները

Թեթև նավեր. Նման նավերն օգտագործվում են գետի և ծովի երկայնքով խառը շարժման համար, երբ անհրաժեշտ է նավ, որը կարող է նավարկել ծանծաղ, նեղ գետերով: Այն հիանալի այլընտրանք է խոշոր բեռնատար նավերին՝ բեռները դեպի մայրցամաք, այլ ոչ թե ծովային նավահանգիստ հասցնելու համար:

Ռո-Ռո. Նման նավերը լաստանավ են հիշեցնում, բայց չունեն բնակելի տարածք։ Հարմար է հորիզոնական բեռնաթափման համար։ Նրանք սովորաբար փոխադրում են մեքենաներ, բեռնարկղեր և կցանքներ։

Կոնտեյներային նավ. Նախատեսված է ստանդարտ չափսի տարաներով ապրանքներ տեղափոխելու համար։ • Բոլկ փոխադրողը ծովային տրանսպորտի տեսակ է, որը նախատեսված է տարբեր տեսակի սորուն բեռների փոխադրման համար (նման բեռը տեղափոխվում է առանց բեռնարկղերի, օրինակ՝ ածուխ)։

Տանկերը հսկայական նավ է, որն օգտագործվում է ծովով հեղուկ բեռներ տեղափոխելու համար։ Նավն իր անունը տանկեր է ստացել հատուկ կոնտեյներներից՝ «տանկերից», որոնք տեղադրված են դրա վրա հեղուկ բեռ տեղափոխելու համար։

Ճնշման տակ գազ տեղափոխող գազակիրներ. Այս բարձր մասնագիտացված նավը հազվադեպ է օգտագործվում: Կան մասնագիտացված ծովային տրանսպորտի բազմաթիվ տեսակներ, ինչը ծովով փոխադրումը դարձնում է բեռնափոխադրման բավականին ունիվերսալ տեսակ։ Կան նաև բազմաֆունկցիոնալ և ունիվերսալ նավեր, որոնք կարող են տեղափոխել կա՛մ միանգամից մի քանի տեսակի բեռ, կա՛մ բացարձակապես ցանկացած բեռ:

Մենք հանդիսանում ենք մուլտիմոդալ (ծովային եվ այլ տրանսպորտային միջոցների համադրությամբ տրանսպորտի մասնագետ):
Ունենք սեփական հավաքական բեռների grupage line Չինաստանի բոլոր նավահանգիստներից:
Մասնագիտացած ենք նաև վտանգավոր ADR, ակցիզային, սննդային , սերտիֆիկացվող և տարատեսակ ոչ ստանդարտ այլ բեռների տեղափոխման մեջ:

Տարածել: